History
1. ΕΚΘΕΣΕΙΣ
SHOP & RETAIL
Σύγχρονες τάσεις, νέες τεχνολογίες, πρωτοποριακά προϊόντα. Η έκθεση SHOP & RETAIL από την πρώτη στιγμή της ύπαρξής της, επεδίωξε - και πέτυχε - να καλύψει μια επιτακτική ανάγκη των εγχώριων λιανεμπορικών επιχειρήσεων: τη συστηματική, ολοκληρωμένη επικοινωνία τους με τις σοβαρές επιχειρήσεις τα προϊόντα και οι υπηρεσίες των οποίων αφορούν:
Retail Concept (Κατασκευή, Ανακαίνιση, Διακόσμηση, Εξοπλισμός καταστήματος),
Retail Technology (Πληροφορική, Επικοινωνία, Ασφάλεια) και
Retail Marketing (Συστήματα και Μέθοδοι Προβολής – Διαφήμισης εμπορευμάτων),
με φυσική συνέπεια τόσο τη σφαιρική ενημέρωσή τους γύρω από τις σύγχρονες τάσεις σχετικά με την εικόνα και τη λειτουργία των καταστημάτων, όσο και τη σύναψη σημαντικών εμπορικών συμφωνιών ανάμεσα στους μεν και τους δε.
Κατηγορίες Επισκεπτών
- Λιανεμπορικές επιχειρήσεις
- Αλυσίδες Λιανικού Εμπορίου
- Αλυσίδες Franchising
- Μεμονωμένα Καταστήματα
- Μεμονωμένα Καταστήματα
- Επιχειρήσεις Εστίασης (Bars & Restaurants, Ξενοδοχεία, Café, Fast Food)
- Ενδιάμεσα Επαγγέλματα (Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές, Γραφεία μελετών, Μεταπωλητές – dealers συστημάτων εξοπλισμού, Μεταπωλητές – dealers συστημάτων πληροφορικής, Τεχνικές - Κατασκευαστικές εταιρείες)
- Επαγγελματικοί χώροι πλην λιανικού εμπορίου (Γραφεία επιχειρήσεων, Ιατρεία, Καταστήματα τραπεζών, Κομμωτήρια, Ταξιδιωτικά γραφεία, Φροντιστήρια)
- Βιομηχανία & εισαγωγικό εμπόριο (εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω των καταστημάτων). Πρόσκλησηειδικάεπιλεγμένων, εξειδικευμένωνστελεχών (Product manager, Marketing manager, Trade marketing manager, Category manager, Sales manager, Purchase manager, Υπεύθυνοςπρομηθειών)
- Διαφημιστικές εταιρείες που χειρίζονται τους διαφημιστικούς λογαριασμούς των παραπάνω προϊόντων
2. ΕΚΔΟΣΕΙΣ
InStore
Περιοδική έκδοση, για τη συστηματική και έγκυρη ενημέρωση τόσο των υψηλόβαθμων στελεχών της οργανωμένης λιανικής, όσο και του ιδιοκτήτη της μικρομεσαίας λιανικής επιχείρησης. Πλούσια αρθρογραφία για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στην τοπική και την παγκόσμια αγορά του retail, σχετικά με:
Τις μεθόδους οργάνωσης και διοίκησης μιας σύγχρονης λιανεμπορικής επιχείρησης
Τις διαδικασίες αποτελεσματικής προώθησης των προϊόντων και οικοδόμησης αμοιβαίως επωφελών σχέσεων με τους πελάτες
Τις απαιτούμενες τεχνολογικές λύσεις για την υποστήριξη των παραπάνω
Προτάσεις για την κατασκευή, την ανακαίνιση ή τη διακόσμηση καταστημάτων και βιτρινών
Ενημέρωση για συστήματα και τάσεις στην επίπλωση και τον εξοπλισμό καταστημάτων
Σύγχρονα δομικά και διακοσμητικά υλικά, καθώς και μελέτες- εφαρμογές φωτισμού για τους ανάγκες του λιανικού εμπορίου
Αναγνωστικό κοινό InStore: ιδιοκτήτες και στελέχη από τους παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
Αλυσίδες λιανικού εμπορίου όλων των κλάδων (αποδέκτες: υπεύθυνοι ανάπτυξης νέων καταστημάτων, διακοσμητές – συνεργάτες των αλυσίδων, υπεύθυνοι προμηθειών, μηχανογράφησης, marketing, καθώς και ο ιδιοκτήτης ή/ και ο διευθύνων σύμβουλος)
Καταστήματα διαφόρων τύπων
Επιλεγμένες επιχειρήσεις εστίασης
Αρχιτέκτονες – διακοσμητές με δραστηριότητα στον χώρο τους κατασκευής – διακόσμησης καταστημάτων
Μεταπωλητές ταμειακών συστημάτων και πληροφορικής
Εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω του λιανεμπορίου (αποδέκτες: τμήματα trade marketing και merchandising, product managers, purchase managers κ.ο.κ.)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Material
Περιοδική έκδοση, με υπότιτλο “Ideal Materials for Design Ideas”. Αντικείμενό της, η εξέταση της υλικότητας ως πηγής έμπνευσης του σχεδιαστή, και η κατάδειξη της άμεσης διασύνδεσής της με το αποτέλεσμα της έμπνευσης, δηλαδή την κατασκευή του χώρου, του επίπλου ή του αντικειμένου. Αναλυτική εξέταση σε κάθε τεύχος ενός “δίπολου” υλικών, με στόχο είτε να καλυφθεί όλο το φάσμα ανάμεσα στους δυο πόλους, είτε να καταδειχθεί η σύνθεση ανάμεσα στα υλικά (ακόμη και αν αυτό αφορά υλικά θεωρητικά ανταγωνιστικά μεταξύ τους).
Αναγνωστικό κοινό Material: ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
Αρχιτέκτονες, Γραφεία μελετών
Διακοσμητές
Τεχνικές - Κατασκευαστικές εταιρείες
Industrial designers
Retail chains
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Hotelier
Περιοδική έκδοση για τη νξενοδοχία και τη φιλοξενία, με υπότιτλο “Design New Hospitality”. Σκοπός και στόχος του Hotelier, η δημιουργία (ή η διεύρυνση) και η συστηματική συντήρηση επαρκών διαύλων επικοινωνίας ανάμεσα στους επιχειρηματίες του τουρισμού και τους προμηθευτές, προσφέροντας τις τελευταίες εξελίξεις, τάσεις και λύσεις που διαμορφώνουν το τοπίο της ξενοδοχίας και φιλοξενίας.
Οργάνωση της βασικής θεματολογίας του περιοδικού, σε τέσσερις βασικούς άξονες:
Insights & Trends. Αναφορά σε επικρατούσες και αναδυόμενες τάσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Ανάδειξη των ζητημάτων μείζονος σημασίας, με κριτήριο αξιολόγησης την προσεχή επιδραστικότητά τους στην αγορά.
Design & Equipment. Παρουσίαση ολοκληρωμένων λύσεων για τη σχεδίαση και τον εξοπλισμό ξενοδοχειακών μονάδων. Παρουσίαση πετυχημένων projects από την Ελλάδα ή το εξωτερικό.
Management & Development. Καταγραφή ζητημάτων για την καθημερινή λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας και αναζήτηση των βέλτιστων τρόπων αποτελεσματικής διαχείρισής τους.
Technology & Marketing. Μελέτη τρόπων αξιοποίησης των τεχνολογικών εργαλείων και των μεθόδων του σύγχρονου marketing για την αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών ενός καταλύματος, αλλά και την αποτελεσματική του προβολή σε ένα ευρύτερο κοινό.
Αναγνωστικό κοινό Hotelier: ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
Ιδιοκτήτες και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων 4* και 5*.
Ιδιοκτήτες επιλεγμένων ξενώνων και άλλων καταλυμάτων (κυρίως κατηγορίας “boutique”).
Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές και Κατασκευαστικές εταιρείες με έργα από χώρους ξενοδοχείων ή μαζικής εστίασης στο portfolio τους.
Εταιρείες εξοπλισμού των ανωτέρω χώρων.
Ο σχεδιασμός, η έκδοση και η στοχευμένη διανομή του Hotelier προέκυψε από τη συνεργασία τής xenia Εκθέσεις-Συνέδρια Α.Ε. και της εταιρείας Demand Customize Marketing ΜΕΠΕ.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Marketing at Retail
Περιοδική έκδοση με υπότιτλο «The P.O.P. Magazine», και αντικείμενο τη θεωρητική, αλλά και την πρακτική πλευρά του P.O.P. (Point of Purchase) στην Ελλάδα, με στόχο την ανάδειξη των ιδιαίτερων πτυχών και μεθόδων του In Store Promotion και του Retail Marketing, της προβολής δηλαδή των προϊόντων στο σημείο πώλησης.
Αναγνωστικό κοινό Marketing at Retail: ιδιοκτήτες και στελέχη από τους παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
Βιομηχανία & εισαγωγικό εμπόριο (εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω των καταστημάτων). Θέσεις στελεχών: Product manager, Marketing manager, Trade marketing manager, Category manager, Sales manager, Purchase manager, Υπεύθυνος προμηθειών
Διαφημιστικές εταιρείες που χειρίζονται τους διαφημιστικούς λογαριασμούς των παραπάνω προϊόντων
- Αλυσίδες retail (λιανικού εμπορίου και franchising). Θέσεις στελεχών: Marketing manager, Category manager, Sales manager, Υπεύθυνος ανάπτυξης νέων καταστημάτων, Υπεύθυνος προμηθειών
- Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές, Γραφεία Μελετών
- Επιγραφοποιοί
- Δημιουργικά γραφεία
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Κατάστημα και Επαγγελματικός Χώρος
Περιοδική έκδοση με διακίνηση μέσω των περιπτέρων. Συστηματική ενημέρωση πάνω σε θέματα κατασκευής, ανακαίνισης, εξοπλισμού και οργάνωσης επαγγελματικών χώρων.
Αναγνωστικό κοινό του περιοδικού Κατάστημα και Επαγγελματικός Χώρος: επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου αλλά και επιχειρήσεις από άλλους επαγγελματικούς κλάδους (εστιατόρια, café bar, ξενοδοχεία, γραφεία επιχειρήσεων, ιατρεία κ.λ.π).
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Οδηγός Αγοράς Shop&Retail
Ολοκληρωμένος κατάλογος - ευρετήριο, με δυο -απόλυτα διακριτούς- θεματικούς τομείς: α) Retail Concept & Solutions: μια συστηματική καταγραφή των εταιρειών με αντικείμενο όλο το φάσμα της Κατασκευής, της Διακόσμησης, του Εξοπλισμού και της Οργάνωσης καταστημάτων, και β) Marketing at Retail: ένα index by product των εταιρειών με αντικείμενο το P.O.P. και το Retail Marketing.
Αναγνωστικό κοινό του Οδηγού Αγοράς Shop & Retail: επιλεγμένοι αποδέκτες από τις παρακάτω κατηγορίες επαγγελμάτων:
Αλυσίδες λιανικού εμπορίου και franchising (Υπεύθυνοι Ανάπτυξης Νέων Καταστημάτων, Προμηθειών, Μηχανογράφησης, Marketing Managers, κοκ.)
Εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους μέσω του λιανικού εμπορίου (θέσεις στελεχών: Product Manager, Trade Marketing, Category Manager, Υπεύθυνος Προμηθειών κοκ.)
Αρχιτέκτονες – Διακοσμητές – Γραφεία Μελετών
Επιλεγμένα Καταστήματα όλων των τύπων (ένδυσης – υπόδησης, τροφίμων, οπτικών, καλλυντικών, εστίασης, φαρμακεία κ.λπ.)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Οδηγός Αγοράς Material
Συστηματική χαρτογράφηση του χώρου των δομικών/ διακοσμητικών υλικών, των ειδικών κατασκευών και των συστημάτων φωτισμού.
Αναγνωστικό κοινό του Οδηγού Αγοράς Material: ιδιοκτήτες και στελέχη από τις παρακάτω επαγγελματικές κατηγορίες:
Αρχιτέκτονες, Γραφεία μελετών
Διακοσμητές
Τεχνικές - Κατασκευαστικές εταιρείες
Industrial designers
Retail chains
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Retail Interior
Εξειδικευμένη έκδοση, αποκλειστικά για Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές, Τεχνικές Εταιρείες και Μελετητικά Γραφεία. Παρουσίαση, με έναν συστηματικό και ολοκληρωμένο τρόπο, επιλεγμένων επιχειρήσεων με δραστηριοποίηση σχετική με την Κατασκευή, την Ανακαίνιση και τη Διακόσμηση Καταστημάτων και εν γένει Επαγγελματικών Χώρων.
Τρόπος παρουσίασης:
- ένα σύντομο βιογραφικό (προσωπικό ή της επιχείρησης) και
- Δημοσίευση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων από έργα Μελέτης/ Διακόσμησης/ Κατασκευής, καταθέτοντας έτσι τη σχεδιαστική φιλοσοφία ή/και το κατασκευαστικό στίγμα της επιχείρησης, καθώς και τους τομείς ενδεχόμενης εξειδίκευσης.
Στόχος του εντύπου αφ' ενός η ενημέρωση και η λειτουργία ως πανόραμα επαγγελματιών και τάσεων του κλάδου, και αφ' ετέρου η διεύρυνση του πελατολογίου των παρουσιαζόμενων γραφείων, φέρνοντάς τους σε επαφή με τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη χιλιάδων επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου.
3. ONLINE
Ενημερωτικό portal για το κατάστημα και το λιανικό εμπόριο. Συστηματικό Index by Product εταιρειών και προϊόντων σχετικών με τους τομείς της σχεδίασης, της ανακαίνισης, της διακόσμησης, του εξοπλισμού και της οργάνωσης καταστημάτων, καθώς και των σύγχρονων συστημάτων και μεθόδων για το in store promotion και το retail marketing.
Παράλληλα, δημοσίευση δημοσιογραφικής φύσεως άρθρων με αντικείμενο το λιανικό εμπόριο.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ενημερωτικό portalγια τα υλικά και τις εφαρμογές τους. Συστηματικό Index by Product του τομέα των Υλικών (Αρχιτεκτονικών/Κατασκευαστικών/Διακοσμητικών), των Ειδικών Κατασκευών και του Φωτισμού.
Βασικό κοινό-στόχος του infomaterial.gr: Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές, Κατασκευαστές, λειτουργώντας ως ένα χρηστικό «εργαλείο» ενημέρωσης και πληροφόρησής τους για επιλογή συνεργατών και προϊόντων.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ολοκληρωμένη πύλη πληροφοριών για retailers και τα στελέχη τους, αλλά και για όσους απευθύνονται στο λιανικό εμπόριο (προμηθευτικές επιχειρήσεις, χονδρεμπόριο κοκ), κινούμενο σε τρεις θεματικούς άξονες:
- Προϊόντα που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της εικόνας του καταστήματος, στο in store promotion και το retail marketing (κατηγορία Retail Design/Visual Merchandising),
- Λύσεις τεχνολογίας και management (κατηγορία Retail Solutions) και
- Προτάσεις σχεδίασης- κατασκευής χώρων retail (κατηγορία Retail Projects)
Παράλληλα, δημοσίευση δημοσιογραφικής φύσεως άρθρων με αντικείμενο το λιανικό εμπόριο.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ολοκληρωμένο πληροφοριακό portal με αντικείμενο την παροχή συστηματικής και “uptodate” ενημέρωσης σχετικά με το design, τα υλικά, τα έπιπλα/αντικείμενα και τα αρχιτεκτονικά έργα.
Ψηφιακό ''Εργαστήρι Σχεδιασμού'' (design-lab), με “εργασίες” πάνω σε 3 θεματικούς άξονες:
- Το υλικό ως πηγή έμπνευσης ή εργαλείο στα χέρια του σχεδιαστή (κατηγορία Materials),
- Την ίδια την έμπνευση, άρα το αρχιτεκτονικό σχέδιο, ή το όραμα (κατηγορία Inspiration) και
- Το αποτέλεσμα της έμπνευσης, δηλαδή το προϊόν, ή τη δημιουργία (κατηγορία Objects).
Παράλληλα, δημοσίευση δημοσιογραφικής φύσεως άρθρων με αντικείμενο την Αρχιτεκτονική, το Design, τις Τεχνολογίες Υλικών, τις Νέες Τάσεις στον Σχεδιασμό κοκ.